Der unglaubliche Stromzuwachs des 51er Akkumulators ist Geschichte. Mit dem heutigen Hotfix repariert EA den Level 51 Bug und schneidet so in die Stromproduktion aller Spieler.

 

Due to wrong calculations of unit and building values above level 50, buildings had a false increase in production rate and units were stronger than intended. Today’s changes will bring the values back to the regular and designed state. This will result in lower continuous production of base buildings and weaker units above level 50.

We are going to take all Worlds offline starting at 10am UTC and will deploy the hotfix. An in-game countdown will notify you about the shutdown of your world. We expect the overall duration of the hotfix process to be no longer than 3 hours in total.

When: 19.12.2012 – 10:00am UTC.

Downtime: 30 minutes per world estimated.

Affected Worlds: all Worlds including Closed Beta Worlds.

-quelle-

Übersetzung von CnC-Inside

Durch einen Fehler bei der Berechnung von Einheiten und Gebäudewerten über lvl50 gab es einen fehlerhaften Anstieg in der Produktionsrate und Einheiten waren stärker als gedacht. Der heutige Hotfix wird die Werte auf ihre gedachten Zustand zurücksetzen. Dies wird zu einer niedrigeren Produktionsrate und schwächeren Einheiten über lvl50 führen.
Alle Welten (inklusive Closed Beta) werden ab 10Uhr UTC offline genommen und gefixt.

Nach oben scrollen