Scrin Einheit: Ravager

Es gibt in Magic auch ein ravager in affinity Deck.Der wird immer stärker,wenn man Artefakte in ihm rein opfert.Vielleicht hat der Scrin ravager ja eine ähnliche ability. ^^

Ich hoffe das er mit einem happs Sonic Emitter frisst :) Und dann will ich dein Gesicht sehen Liang XD

Jenau, Schallwellen brechen und hustende Inf. Genau was wir brauchen :p

löl magic wie lange war den das her :D . Aber haste recht ich glaube ich kenn das auch noch aus magic liang aber ich bezweifel hier das es sich um so was ähnliches handelt

FlashHeader99.jpg

The Scrin Ravager

The Scrin Ravager showcases the tendency for Scrin castes to incorporate Tiberium into the very structure of their units. The Ravager is often seen speeding across the battlefield in a blur of phosphorescent green, only noticed upon the complete collapse of an enemy colony’s harvesting operations. When met directly in battle, the Ravager fires a concentrated beam of tiberium shards that can rip through infantry and vehicles alike.

(CLICK IMAGE FOR HIGHER RESOLUTION SCREENSHOT)

KWScrinRavager_portrait.jpg

Cost: $1200
Build Time: 12 seconds
Built From: Portal
Prerequisites: Nerve Center, Stasis Chamber

Special Abilities:

Tiberium Agitation: The Ravager utilizes a harmonic beam to hone in on the resonance frequency of harvested Tiberium, detonating the Tiberium present within enemy Harvesters or Refineries.

Upgrades Available:

Advanced Articulators: The Traveler subfaction can outfit their Ravager units with Advanced Articulators, significantly increasing the speed of the Ravager.

Blue Shards: The Reaper caste has “evolved” beyond normal Scrin Tiberium assimilation, allowing Reaper Ravagers to augment themselves with the more unstable blue tiberium, significantly increasing attack damage.

Combat Chain Role:

The Scrin Ravager is available to all Scrin factions at tier 2, when a Stasis Chamber is present. The Ravager’s main beam weapon fares well against both infantry and vehicles, making the Ravager a favorite mid-game unit of many Scrin commanders. As a small (3-member) horde, a Ravager squad is especially vulnerable to sniper units, and has no answer to aircraft fire. The Ravager special ability, Tiberium Agitation, can quickly decimate enemy refineries and harvesters.

Advanced Gameplay Notes:

-The Advanced Articulators upgrade makes the Traveler Ravager one of the fastest economic harassment units in the game

-The Blue Shards upgrade makes the Reaper Ravager a truly feared opponent on the battlefield for vehicle/infantry-heavy enemy commanders

-Tiberium Agitation can destroy an unshielded Harvester in two uses and a Refinery in four, making even a small squad of Ravagers extremely deadly for economic harassment

SCRIN RAVAGER CONCEPT ART

Be sure to visit back every week for a new Kane's Wrath unit spotlight which you will only find here at our official webiste until the launch of the game on March 24th!

http://www.commandandconquer.com/intel/default.aspx?id=103#NewsMain

Venom spam ftw .... :z

naja ich weiß aber nicht was dagegen GDI machen soll? Sammler gegen Ravanger? aua

Öhm Sniper?^^

200 billiger und sicher größere Reichweite... Außerdem Hammerhead?

Hammerhead, der bessere Venom :(

jo, 2 venoms an jedes tibfeld und das wars mit Ravanger harrass^^ Teuer sind die Teile auch noch, also sollten Einsätze gut überlegt sein...die kosten ja mehr als ein Sammler^^

Ein gutes angriffsmuster wäre im Midgame den gegner mit einer "normalen" streitmacht anzugreifen und abzulenken, während 2-3 ravanger Sammler kicken.

Du brauchst nur 2 Squads davon, dann rennst du damit zum gegnerischen Tibfeld, machst eine Tiberium Anregung auf den Sammler, und schwupps ist er tot.
Dann rennst du wieder zurück.

Das Ganze machst du dann so ca. 10-12 mal.. dann wird der Gegner wohl automatisch gg schreiben.

okay, wenn man das 12 mal machen kann und der gegner das immernoch nicht peilt is das GG gerechtfertigt^^

Ne ehrlich, ne IMBA Einheit is der Ravenger wohl kaum. Da heult doch lieber wegen dieses Gedankenkontrollteilen herum, da isses gerechtfertigter^^

Nun ja, aber der Gegner kriegt die "erst" ab t1 + Stasekammer. Bis dahin hat man dann auch als Nod seine ersten abfangtrupps. Aber hey, bei den travelern werden die FIX leute oO

dann hat scrin wenigstens nen anständigen rush

Last edited:
Back