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y? hast du schonmal mit air gegen audi gezockt?!
Armeen & Map ?y? hast du schonmal mit air gegen audi gezockt?!
Es ist recht ausgeglichen, es gibt aber immernoch einen vorteil für air....noch dazu haben eben keine der anderen generäle eine chance vs air :-/Kassad said:Ich finde Tank oder stealth vs Air eigentlich recht ausgeglichen.
R4v3n said:Kassad hör auf mit Ansichtssache etc. !
R4v3n said:Es ist Fakt, dass es nur 3 (4) Armeen gibt, die wirklich ne reelle & gute Chance haben zu gewinnen. Alle anderen fallen raus, weils gg Top-AF-Spieler einfach keinen Sinn macht zu spielen.
R4v3n said:Armeen & Map ?
Wenn du meinst, kann er gerne mal alle Armeen gg Dackel's AF oder wer auch immer testen, mal sehen wieviele ne Chance haben.
WEIL ES VERDAMMT NOCHMAL NICHT MÖGLICH IST 12 (!!!) ARMEEN ZU BALANCEN! ODER WARUM DENKSTE DU, DASS ALLE ANDEREN RTS GAMES NICHT MEHR WIE 5 ARMEEN/RASSEN BEINHALTEN??!R4v3n said:Es ist Fakt, dass es nur 3 (4) Armeen gibt, die wirklich ne reelle & gute Chance haben zu gewinnen.
Wo habe ich das denn behauptet ?dass man mit jeder Armee gegen jede andere Armee die selben Chancen hat !
Es geht nicht um ne Chance - sondern, darum, dass es im 1on1 auch mit anderen Armeen ne reelle Chance gibt.Ne Chance hätte er mit fast allen Armeen.
Ich weiß nicht, was du hast, mit ein paar wenigen Änderungen ist das Spiel schon besser balanct, als es jetzt ist !WEIL ES VERDAMMT NOCHMAL NICHT MÖGLICH IST 12 (!!!) ARMEEN ZU BALANCEN!
Flame wo anders, thx.CHECKST DU DAS DIESES JAHRHUNDERT NOCH??
inCredibl3 said:sogar ich als gla-stealth 1vs1 noob hab gegn dackels af gewonnen :S
@ raven audi ist bekanntlich gla gam0r, d.h. mein usaf vs sein stealth, ich hab noch nie gewonnen....das mag am skill líegen aber ich würde gerne games von "usaf pros" gegen gla gam0r wie audi etc sehen. Soooo overpowered air ist dürfte audi nie mehr als 50% vs air haben
AGM-Launcher said:Humvees
1.) Change damage type to gattling
-Empty humvee no longer as powerful against buildings
-Will not affect anything else
2.) Change damage type of TOW missile (ground weapon) from EXPLOSION to infantry_missile and reduce the damage from 30-25.
-TOWvee spam no longer as strong against buildings (specifically tunnels), and TOW missile no longer rapes infantry
3.) Make humvee armor such that it's 250% vulnerable to radiation as opposed to 100% vulnerable. (That is, radiation will do 2.5 times the damage to it).
-Allows nuke migs to be more effective, as well as Nuke BMs. *Note* this is NOT directly changing the damage of BMs or Nuke migs, merely the radiation puddle they leave. I've tested this number it works fairly well.
USAF
Direct fixes
1.) Carpet bomber and spectre no longer contribute to gaining additional gen points
2.) Spectre cool down increased by 1:00
3.) KR PDL reduced to that of what the Stealth Fighter and Aurora have
4.) KR damage against buildings such that 4 KRs are needed to take out a major building (WF, supply, AF)
5.) Comanche countermeasure armor effectiveness against SMALL_ARMS reduced from 38% to 25% (requires GattlingTankGunAir weapon and minigunner air weapon damage types to be switched to GATTLING so that this change will not make gatts overpowered.
Indirect fixes
1.) Switch gamma/beta upgrade with radar scan upgrade to make this more accessible to GLA.
2.) Reduce radar van build time by 5 seconds
3.) Reduce research time of China guns from 45 to 35 seconds.
What does this accomplish?
A.) USAF's gen points are no longer going to make it impossible for other factions to compete late game
B.) KRs can now be countered without bullet based AA units, balancing USAF vs other USAs
C.) KRs no longer as insane against buildings
D.) Comanches are no longer as powerful against GLA AFTER the countermeasures upgrade has been purchased. I will simply not tolerate any change that makes Comanches weaker before countermeasures or weaker against gatts. USAF will have 0 choice but to spam humvees. This means NOT making the stealth recloak time longer (as then basic gatts are more effective). This means nerfing countermeasure armor ONLY against quads. Gatts > quads at killing commanches. Gatts + LOs = fine until comanches have countermeasures. Hence the more accessible chain gun upgrade. GLA's earlier radar scan allows it to combat Comanches more effectively.
This on top of the humvee changes proposed above, and USAF will be far far far more balanced. The changes are not only fair for other players, they're fair for USAF as well. If you just nerf comanches right from the start, you might be nerfing their late game adequately, but you're ****ing over their early game, which is not a solution at all! Keep early game the same, then nerf late game. Simple.
GeNeRuLeR said:Lest euch mal die balance-vorschläge von AGM Launcher durch, dass sind die besten, die ich bislang gelesen hab....
original nachzulesen hier: http://www.gamereplays.org/community/index.php?showtopic=34368&st=60
(link hat ja raven schon gepostet)