- Reaction score
- 1
das game ist im moment in allen üblichen/nicen matchups außer das tox-nuke matchup fast balanced
omfg

sind nur mirrows nice matchups oO ?
das game ist im moment in allen üblichen/nicen matchups außer das tox-nuke matchup fast balanced
Hat fast geklappt.Nett wäre es, wenn wir eine vernünftige Diskussion zustande
bekommen würden.
R4v3n
r4v3n versucht anstatt mit skill, sich durch unglaubliche imbalance modelle in szene zu setzen^^ sei mir nicht böse r4v3n
= OneOrTwos Kindergarten.( nicht wie r4v3n es schreibt USA-F wieso auch ein Bindestrich ? )
Super Argument, welches man bei jedem Gen anwenden kann.Tox is Tox und da isses scheiße was zu ändern weil tox sonst nicht mehr tox is !
Gehe von gleich-hohem Skill aus und du siehst das Ergebnis.(zu raven schiel, der das hier manchmal unterstellt), gäbe es keine chance
So, fast alle (und ALLE Spieler die vom Game mehr verstehen) sind der Meinung, Air so lassen wie es ist.
Ist nunmal so, dass sehr viele Spiele sich nur mit diesen 2 Armeen weiterkämpfen. Da haben andere Spieler wesentlich mehr Skill und btw ist das sehr langweilig immer dasselbe zu zocken. ZH hat 12 Armeen und nicht ein paar wenige !Und NEIN R4v3n, wir sagen dass nicht nur, weil wir alles AIR n00bs sind, die nur ANGST davor haben, ihr overpoweretes Air, was wir zu 90% spielen, würde etwas geschwächt -.-
Ka$$aD said:So, fast alle (und ALLE Spieler die vom Game mehr verstehen) sind der Meinung, Air so lassen wie es ist.
Wer will dem Tox seine Toxtunnel nehmen![]() |
Rapt0r said:Warte ich überlege.....das sind nach deiner Rechnung 2 Herr Überpro.
Rapt0r said:Ihr könntet ehe froh sein das einer in der Community nämlich Raven sich wenigstens noch etwas gedanken un das hübsche game macht.
Grade du weißt, was ich und wie gut ich spiele ! Komm wieder, wenn du mich kennst, cya !Raven wtf mast du hier,erst TOX schächen jez AIR y? Nur weil du nicht weisst was du gg diese armys unternehmen musst um sie down zu bekommen!!?`?!?
Verteuerung schwächt immer !garnichts
+100$ für HV und +50$ für ambulanz
Jo, thx - ich gebe mich halt mit minderwertiger Qualität sehr ungern zufrieden !Ihr könntet ehe froh sein das einer in der Community nämlich Raven sich wenigstens noch etwas gedanken un das hübsche game macht.
--> Post 42 !Wenn man sich wenigstens weiter äussern würde, als nur
die Änderungen vorzuschlagen, könnte man sich vielleicht
auch vorstellen, warum gerade dies oder jenes gechanged
werden soll.
Wie wär es nicht FT zu spielen ?jo spiel mal nen fast tech mit 2 mds im humvee wenns losgeht
Humvees
1.) Change damage type to gattling
-Empty humvee no longer as powerful against buildings
-Will not affect anything else
2.) Change damage type of TOW missile (ground weapon) from EXPLOSION to infantry_missile and reduce the damage from 30-25.
-TOWvee spam no longer as strong against buildings (specifically tunnels), and TOW missile no longer rapes infantry
3.) Make humvee armor such that it's 250% vulnerable to radiation as opposed to 100% vulnerable. (That is, radiation will do 2.5 times the damage to it).
-Allows nuke migs to be more effective, as well as Nuke BMs. *Note* this is NOT directly changing the damage of BMs or Nuke migs, merely the radiation puddle they leave. I've tested this number it works fairly well.
USAF
Direct fixes
1.) Carpet bomber and spectre no longer contribute to gaining additional gen points
2.) Spectre cool down increased by 1:00
3.) KR PDL reduced to that of what the Stealth Fighter and Aurora have
4.) KR damage against buildings such that 4 KRs are needed to take out a major building (WF, supply, AF)
5.) Comanche countermeasure armor effectiveness against SMALL_ARMS reduced from 38% to 25% (requires GattlingTankGunAir weapon and minigunner air weapon damage types to be switched to GATTLING so that this change will not make gatts overpowered.
Indirect fixes
1.) Switch gamma/beta upgrade with radar scan upgrade to make this more accessible to GLA.
2.) Reduce radar van build time by 5 seconds
3.) Reduce research time of China guns from 45 to 35 seconds.
What does this accomplish?
A.) USAF's gen points are no longer going to make it impossible for other factions to compete late game
B.) KRs can now be countered without bullet based AA units, balancing USAF vs other USAs
C.) KRs no longer as insane against buildings
D.) Comanches are no longer as powerful against GLA AFTER the countermeasures upgrade has been purchased. I will simply not tolerate any change that makes Comanches weaker before countermeasures or weaker against gatts. USAF will have 0 choice but to spam humvees. This means NOT making the stealth recloak time longer (as then basic gatts are more effective). This means nerfing countermeasure armor ONLY against quads. Gatts > quads at killing commanches. Gatts + LOs = fine until comanches have countermeasures. Hence the more accessible chain gun upgrade. GLA's earlier radar scan allows it to combat Comanches more effectively.
This on top of the humvee changes proposed above, and USAF will be far far far more balanced. The changes are not only fair for other players, they're fair for USAF as well. If you just nerf comanches right from the start, you might be nerfing their late game adequately, but you're ****ing over their early game, which is not a solution at all! Keep early game the same, then nerf late game. Simple.
sagen die, die AF spielen und keine Änderungen wollen - noch einsehen, dass USA-F's Beförderungen Beförderungspunkte bringen.waYne?!