Manny hör auf vergammelten Käse zu schwallen... von wegen Possessed/Horror Rush und Eldar zu stark...
kein Chaos macht possessed/horror rush weils einfach nichts bringt in der Anfangsphase sind diese Einheiten zu teuer und gerade Possessed wird erst ab Tier 1 mit den Upgrades Moralbrechen und schneller laufen wertvoll...
Eldar ist mittlerweile sehr viel balancter als vorher... was jetzt noch fehlt wäre ein nerf für die Warpspiders oder aber man würde den Orcs ein upgrade im Wummenlaga geben, sodass sie Moschas zu Heavy Inf upgraden könnten...
Und zu den EA Patches... bei Generals wurde am anfang das Game Online-Spielbar gepatcht... meine Hochachtung dafür... ich konnte DoW schon von Anfang an online spielen... also erübrigen sich viele Patches einfach... dann die ettlichen Grafikkartenprobleme, die die Spieler hatten, wo einfach nur Grafikprobleme gepatcht wurden...
achso... hast du schonmal was von Tunnelbug gehört? Vielleicht sagt dir ja Turretbug was... oder der Gattling Bug wo ne Gatt über die halbe Karte feuern kann... oder was hättest du gegen den guten alten Scudbug zu sagen? Achso der Burton kann in 1.2 ja auch noch Flugzeuge mit dem Messer erstechen... achja bevor ichs vergesse, schonmal den Bug angewendet, dass ein Atomgeschütz 2x feuert? das ist alles schon sehr merkwürdig...
ach ich könnt kotzen wenn ich sowas lese... echt ey... im Generalsforum gibts 25.000 Topics von Leuten die sich über die EA Patchweise/Supportweise beschweren und jeder... ausnahmslos jeder hat damals behauptet, dass die Patches die erschienen sind ein Witz waren und dass die Balance am Arsch ist... jetzt kommen genau diese Leute hier rein und behaupten wie toll sie doch sei... echt tut mir nen Gefallen kauft euch nen Hammer und schlagt euch damit aufn Kopp -.-
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//Edit: Den folgenden Text habe ich von DoWs kopiert, dort hat einer das Statement von Relic zu 1.2 gepostet:
Hiya from Relic…
I'm just writing a note to everyone because the reaction we're seeing to patch 1.2 isn't exactly what we had hoped it would be, and it means a lot to us that you guys are happy. Thanks to all those who have been defending and supporting us, particularly the admin guys, and to everyone else, hopefully this will shed some light on your questions and concerns...
We actually did have bigger plans for patch 1.2, including some big changes to NAT traversal and direct connect, which I think would have pleased a lot of you. Unfortunately, these things are really tricky to diagnose, and when we got our fixes into QA we discovered some new bugs that weren't obvious in our dev testing. So we had to make a choice between delaying the patch, and cutting those things out. Since we had a number of other fixes, plus the new maps, we decided to release the smaller patch to give you something new to enjoy over Christmas. Was it the best choice? I still think so. It's hard to judge whether we might be able to fix those other bugs in a month, or whether it will be longer. Since we are always torn between taking time away from our other efforts, it felt like it would be better to send it out, and make the most of the things that were already ready.
The reality is, making a patch isn't like pressing a button. Every time we change one thing we risk breaking something that already works. There is also time involved with putting the patch together once we've decided what to fix, and after we've actually made the fixes. When we make balance changes, the game has to be retested extensively to make sure we haven't broken any of the balance that existed before, which is a huge task with 4 races! We also have to go through a full QA cycle to make sure everything still works properly on all versions of the game (keep in mind DoW is an international game and changes have to work on all language versions). So, even 'small' changes require a big investment in time and resources.
Anyway, I guess what I'm trying to say is, we are listening to you, we scan the forums and read your posts and we add all the good suggestions to our bug database so that we can try and address them. Whenever we manage to beg, borrow or steal some people or time to do this stuff, Unfortunately, we have to pick and choose, and hope we get it right! We're definitely trying to think of a better post-launch support strategy for the future, but these things take time, so bear with us!
For all those that are already "with us" - thank you!!
Happy holidays everyone....Jonathan
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danke Relic! Ich bleib weiterhin DoW treu