1600!!!!!!!!!!!!

da hammers ja :nono

btw. zurück zum thema
10000596.jpg

10000597.jpg

10000594.jpg

jaa bin ich ü 18 -_-

You feel already emtionally scarred for life?

We live in a world when people have sex way before their 18. We drink, smoke and do drugs. Parents and older people are just jealous much because they couldn't have the glorious sex life their children have.

Which reminds me I was banned for posting a man crotch with the crown jewels visual. Female genitalia are of course all right as we can't see when they are sexually aroused.

You feel already emtionally scarred for life?

We live in a world when people have sex way before their 18. We drink, smoke and do drugs. Parents and older people are just jealous much because they couldn't have the glorious sex life their children have.

Which reminds me I was banned for posting a man crotch with the crown jewels visual. Female genitalia are of course all right as we can't see when they are sexually aroused.

True true .....

:wand

Ich gebe hiermit zu Protokoll, dass ich die Contenance verloren habe.

Man Leute, wie dumm seid ihr eigentlich?

Hä, ich dacht man darfs jetzt doch. Jetzt verwirrt ihr mich :x

Gut, dann halt Nippelfreie Zone.

ezi2pisg.png

in gewissen maßen geduldet werden und erlaubt sein ist schon noch ein Unterschied ;)

na bitte und endlich mal ne hübsche :wub geht doch :top

suicidegirls.com doesnt sound like a long term relationship.

Btw are man nipples allowed? You could start posting them it is not like it differs much. Show me the pecs !!!

darf ich hier eig. bilder von freundinnen posten? :D also die die ich nich so gern hab? ich mein... ich hab ja dafür nich die rchte, aber für die ganzen anderen girls ja auch net ;D

darf ich hier eig. bilder von freundinnen posten? :D also die die ich nich so gern hab? ich mein... ich hab ja dafür nich die rchte, aber für die ganzen anderen girls ja auch net ;D

Mit Einverständniserklärung der "Freundin" darfst du auch Bilder von Ihr posten. Ich kann mir aber nicht vorstellen das du die bekommst ;) Ausnahme wäre wohl wenn sie das Bild veröffentlich hat und du verlinkst nur.

@MindChamp Wer will hier schon Kerle sehen :nono

Back