Sure, but now he will be completely useless. Maybe just for holding up attacking armys (which he is really too expensive for). IF only 3s, the cooldown must be much shorter ( at least you should have the opportunity to fire the generator twice before the Redeemer goes down) and the effected Units have to stop firing at their assigned target.
Also I want my money for the damage the effected units deal.
MARV and Eradicator collect money, which will be even more important with the economy changes. NOD doesn't get any extra money.... the opposite happens. The only Bonus the Redeemer has, blasting all the extra money into little pieces, gets taken away. In 3 seconds maybe, just maybe, one Pred goes down....
I don't want to say that the generator shouldn't be changed, but in my opinion 10 seconds are the minimum.


So Schluss jetzt hier
Ihr bekommt jetzt beide eine Verwarnung und jetzt ist hier Ende, klärt das per PM![]()


Something I am really missing is a buff of the Tiberium Vein Detonation :/
On the summit it could be placed everywhere on the map, that was funbut atM it is much to expensive cause you didn't even be able to destroy a reffinery which is not standing in the middle of the tiberium field
![]()
^^
diese spezielfähigkeit des redeemers hat nix im game zu suchen
3 sec = schwachsinn 10 sec = schwachsinn 20 sec = schwachsinn.
Der müsste irgendwas anderes können, aber nich die gegnerischen einheiten so wegrocken,, ich bitte euch leute~~ was hats mit micro/skill zu tun?~~ es gibt keine dümmere einheit im game,, du drückst nen knopf und die gegnerischen einheiten gegen down wenn er net aufpasst,, es kann nich sein, dass in einem RTS spiel dinge existieren die man nicht kontern kann,,, redeemer is mit abstand das schlimmste, auch wenn er nur manchmal zuschlägt,, wenns klappt is es instant win und sowas sollte es nicht geben

der Econeff ist unumgänglich, das game braucht platz für micro...

Och nöe wenn GDI OP wird zock ich die nimer, ich liebe es die UP Fraktion zu zocken
Finde viele Änderungen gut, aber auch einige zu hart (Eco Change z.B.).
Toll zur Zeit arbeite ich ja an einer besonderen Coop-Map. Nun muss ich wohl auf den Patch warten, weil es die Balance so stark ändert ^^
, solche spieler sind für mich einfach nur unteres mittelmaß!
