News Version 1.4 released!

Joined
Aug 22, 2003
Messages
1,979
Points
0
Zugegeben: Ganz so neu ist diese Mitteilung nicht, da der Patch schon seit zwei Tagen per Download bei Steam verfügbar ist.
Aber lieber spät als nie! Hier also alles rund um die neueste Version von Supreme Commander 2.

Und hier kann die offizielle Meldung eingesehen werden.

Als bedeutende Änderung darf die Behebung des Bugs rund um die Anti-Nukes hervorgehoben werden.
Wer sehnsüchtig auf die Ladder wartet, muss jedoch abermals vertröstet werden. Aber hey - der März endet ja erst in drei Tagen! :z


Fixes and Improvements

* Space Temple beacon now has cool-down timer set to 30 seconds before it can be moved.
* Anti-nuke fix: Anti-nukes will never fire more than one anti-nuke off at a single enemy nuke.
* Fixed sorting issue with password entry overlay, remaining background is now grayed out.
* Non-host Gamer-tags now displaying correctly in multi-player lobbies.
* LightFX enable/disable added to the advanced video options (for Alienware setups).
* Fixed bug where bringing the in game score would error out when observers were present.
* Fixed start position images on the skirmish menu.
* Added color codes for the ping numbers.
* Updated chat team chat text format. Team text now cycles when the check box status changes instead of when text is sent.
* Overcharge was incorrectly being affected by ACU Training 3. It no longer is.


Tuning and Balance

Cybran/Illuminate Mass Fabs

* Changing prerequisite for Cybran Mass Fabricator to Shield Generator.
* Increasing Illuminate Mass Fabricator Research cost to 6 RP.


Space Temple range

* Increasing Space Temple range from 500 to 700.


Artillery

* UEF Artillery RP reduced from 8 to 6. Cost reduced to 800m/2800e.
* Cybran Artillery RP reduced from 9 to 8. Cost reduced to 750m/2750e.


Transports

* Reducing Health from 4000 to 3000.
* Increased Energy cost from 430 to 600.
* Decreased Regen from 11 to 5.


Kraken Torpedo DPS

* Increasing damage from 50 to 200.
 
Das der Transporterbug dem Anschein noch nicht gefixt wurde finde ich aber äußerst dürftig...

jedenfalls machen die vielen Patches Hoffnung auf ein bald besseres Spiel.
 
Was für Transporter-Bug?
ich spiel nich sooo oft mit Transporter^^
 
Wie heißt du Steam ?

Dann kann ich dir das eben zeigen... ^^
de.gif
Magdeburg
Alter: 19
Beiträge: 4.483
Name: Patrick
Nick: IMBA-Banane ( Steam acc: Cyba_Sn1pa)
Clans: European-Panthers
 
Wenn Du das Replay hier präsentieren würdest, könnten es gleich alle sehen.

Lade die ACU + Landunits in ein Transporter , die feindliche Anti Air schießt oftmals einfach nur auf die ACU und der Transporter nimmt kein schaden.
Replay is mir gerade abhanden gekommen.
 
Back
Top Bottom