I like this place.

Reaction score
0
Am I the only one here who feels that we are all like one big family. Granted, we don't always see eye-to-eye, but it is my personal belief that this community has a lot of good people in it, even if you don't always show it. I know that atleast one of you thinks I post a little too much, but you have to admit, I have definitely cut back on the number of posts I make here recently. You see, I know that I came come here and ask for advice, and, while half the replies are in German, I do know that this is a great place for people to bring their problems to and get help, as well as a great place to meet interesting new people and make new friends. Well, it's been fun everyone, just want to say thanks for accepting me, and everyone else into the community and being so friendly (well a few of you haven't, but the majority of you are pretty cool). Who knows, maybe we will run into each other when I go to Germany as a foreign exchange student next year?

Last edited:
hat schon mal jemand geguckt, ob der typ nen bot ist? :?

Auf kein, Katzen sind oll und haben ihren eigenen willen. Hund sind da besser. Ich mag deswegen Hunde:)

Versteht der uns eigentlich? Oder spammt der hier nur rum? Hab den glaube ich noch nie irgendwo mitten in ner Diskussion gesehen.

Versteht der uns eigentlich? Oder spammt der hier nur rum? Hab den glaube ich noch nie irgendwo mitten in ner Diskussion gesehen.

is doch alles kein problem heute, google übersetzer regelt! :top :ugly

Ich mag Katzen.
Kalte%20Muschi_Sixpack_mit%20Flasche.jpg

ich glaube der versteht uns genauso wie wir ihn... nur das muss ja nich heißen das das jmd interressiert, auch wenn wir uns gegenseitig verstehen...

und der is kein bot, mehr n virus... jedenfalls nervt er wie eins-.-

Vielleicht muss ihn mal jemand sagen das es dafür die Kegge gibt, wenn er das noch nicht weiss^^

An England sind folgende Sachen gut.
Die Sprache, London und die weiblichen Menschen.
Und eventuell die Köche die aus dem Ausland kommen, sonst würde man zugrunde gehn.

Achja und die arbeitszeiten sind angenehmer.

BBC ist auch noch toll.
Der Humor und die Musik sind in viellen fällen auch nicht schlecht.

So mehr fällt mir nicht ein.

Back