Parachuting drop speed increased.
- Komplett überflüssige Änderung
The range bonus applied to infantry in garrisons reduced to 25% (was 100%).
- Die Änderung ist ok, solange die Molotovs die nicht outrangen.
Aircraft Return To Base speed boost reduced to 25% from 50%.
- schlechte Änderung, damit verliert man sämtliche Vindis gegen Migs, Tengus
Allied Vindicator (unupgraded) reload time increased to 15s from 5s
- vollkommen übertriebene Änderung
Allied Vindicator (upgraded) reload time increased to 10s from 3.5s.
- vollkommen übertriebene Änderung
Allied Apollo speed reduced to 225 from 250.
- sinnlose, grundlose Änderung
Allied Apollo now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.
- Die Änderung ist ansich gut, allerdings nicht, dass ein VX Chopper als Anti Air nun doppelten Damage macht
Allied Apollo ammo reduced by 25%.
- Änderung ist ok, hätte auch stärker ausfallen können, dass Apollo Magazin wird eh nie leer
Allied Century Bomber reload time increased by 50%
- überflüssige Änderung, Centurys sind auf keinen Fall zu stark
Allied Multigunner Turret (ungarrisoned) damage versus infantry reduced by 50%.
- gute Änderung
Allied IFV cost reduced to 800 from 900.
überflüssige Änderung
Allied Aircraft Carrier Drone health doubled.
- gute Änderung
Allied Assault Destroy build cost reduced to 1500 from 1800.
- gute Änderung
Japan Burst Drone vulnerability to FLAK & AUTO_CANNON damage reduced by 25%.
- ok
Japan Imperial Warrior armor penalty while Bonzai Charging removed.
- ka
Japan Balloon Bomb reload time now increases based on its level.
- gute Änderung
Japan Final Squadron reload time now increases based on its level.
- gute Änderung
Japan Enhanced Kamikaze damage done to friendly units reduced by 50%
- ka
Japan Defender-VX base defense unpack time halved.
- übertriebene Änderung, da die Türme frei positionierbar sind
Japan Defender-VX base defense transform cool-down time reduced to 2 seconds from 15.
- "Balanceänderung" von 750% erlebt man wirklich nur bei EA, übertrieben in Verbindung mit dem Bausystem und dem schnellern entpacken.
Japanese Production Structures (Barracks, Naval Yard, War Factory) gain 25% health with each tech level purchased.
- schlechte Änderung, da die Tech Units schon jetzt abselut Imba sind und man dort nur auf die Produktionsgebäude gehen konnte
Japan Barracks Egg cost decreased to 500 from 750.
- schlechte Änderung, wäre aber ok, wenn man mit dne Cores keien inf mehr überfahren könnte
Japan Barracks T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
- ein Witz
Japan Power Plant cost reduced to 800 from 1000.
- Überflüssige Änderung
Japan Naval Yard T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
- ein Witz
Japan War Factory T3 upgrade build time reduced to 30s from 60s.
- ein Witz
Japan Mainframe Core build cost decreased to 2500 from 3000.
Japan Mainframe Core unpack time increased to 30s from 16s.
- ok
Soviet Bullfrog Man-Cannon launch speed increased.
- gute Änderung
Soviet Conscript gun damage increased by 25%.
- gute Änderung
Soviet MiG speed reduced to 200 from 225.
- sinnlose, grundlose Änderung
Soviet MiGs now twice as vulnerable to attack from units other than the Mig, Tengu, and other Apollos.
- Die Änderung ist ansich gut, allerdings nicht, dass ein VX Chopper als Anti Air nun doppelten Damage macht
Soviet Ultratorpedo damage reduced to 300 from 400. Damage now tapers to 100 at the edge of the blast radius.
gute Änderung
Soviet Twinblade health reduced to 500 from 600.
- überflüssige Änderung
Soviet Twinblade passenger capacity reduced to 3 from 5.
- ok