• Wir werden in den nächsten Tagen verschiedene Wartungsoperationen und Optimierungen am Server durchführen. Es wird zu mehreren Ausfällen kommen, die teilweise auch mehrere Stunden umfassen können.

United Conquer Cup - TD Master Cup

Joined
Aug 8, 2009
Messages
2,937
Points
230
Lieblings C&C



ZxGanon created a new tournament: United Conquer Cup - TD Master Cup

Tournament start on the 28th of august at 04:00 PM UTC!
Check in open at 03:00 PM UTC!



Welcome to our United Conquer Cup - TD Master Cup!

The time has come! We are finally presenting the final chapter of our United Conquer Cup - Remastered League!
The 12 best Tiberian Dawn players around the globe will be fighting each other in ruthless combat to determine who is the best TD Player in the world!

These...​

Click here for more details...
 
Ich habe nach turnierende die Adressen gesammelt und war danach nur sehr eingeschränkt verfügbar und habe es anschließend auch einfach verpeilt :/ ich kümmere mich diese woche noch drum, das alles in die Wege geleitet wird!
 
Back
Top Bottom