• Wir werden in den nächsten Tagen verschiedene Wartungsoperationen und Optimierungen am Server durchführen. Es wird zu mehreren Ausfällen kommen, die teilweise auch mehrere Stunden umfassen können.

gmües+fisch=büsi??

Joined
Aug 2, 2001
Messages
380
Points
0
na ja het mi nur mal wunder gnah...weiss ebe ned rächt..



hääääää?¿?¿?¿?¿?¿
 
hmmmm ok also eigentlich isch es gmües + hueee = büsi


btw han der grad jetzt PM gschickt aber han dies thread nanig gseh :)
 
gmüs + händerl = büsiechlikih
 
ne

switch + zisch + but + gmües = schü

das isch ja klar und isch denn

fisch + bubi = newbe?
 
btw neptun
was ist das für ein moster bei deinem Benutzerbild? Erinnert mir irgendwie den Beschwörungsmonster aus Final Fantasy 7 - den Bahamut
 
lol ne nix bahamut... auch kein ifrit oder katja ;)

ne ist ein anime

neon genesis evangelion ;) geiles ding

btw

gmües + dennis = shüüü
 
joa aber was heat des füar an sin, gmüas und fisch= büsi? schmeckt sicha guat...
 
büsi isch mage guet... und vorallem mit fisch undäs bizeli schü

gell chrigi?
 
ja neppi scho, well gmües-teig=gartenzaun

wen diese von mir aufgestellte gleichung net zustimmen würde wäre kein leben auf der erde möglich.

also seit mir dankbar....

:)
 
yo aber stell dir amol vor, wia leicht des wär für an einbrecher, er künnt ja einfach sich durch a zaun durchbiesa, er müsst jo net mol me mühevoll drübertkletera
 
du chasch die formle nüme witer zerlege.....das gaht net sie isch de ursprung vo allem!!
 
alsö aso wia got, d`erd erschaffa hot..... k unzerlögbar
 
des isch o wieder a so a frog, wo i koa antwort parat han, aber dr chrigi würd üs scho ufklära
 
alcho moi CHrmektRch ya koi gmües desdowegat fiasch met büsi goed
 
wus sagscht da zu bua ii kaaa uch bissle quatsche eet nu
ir
aber schwer lol
 
sorry aber kei wariante chund ah euses ch-deutsch ane... als bitte lüt. chömed scho und redet mit mir chli ;)
 
Back
Top Bottom