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News zu KW Patch 1.01!!! - UPDATE 15.06

Eine Diskussion über News zu KW Patch 1.01!!! - UPDATE 15.06 im Forum Tiberium Wars & Kanes Rache. Teil des Command & Conquer-Bereichs; Zitat von Liang Hu (BBB) Haben die nicht gemeint,dass der patch Mitte dieses Monats kommt? Der Patch kommt Ende des ...

  1. #81
    Zitat Zitat von Liang Hu (BBB) Beitrag anzeigen
    Haben die nicht gemeint,dass der patch Mitte dieses Monats kommt?
    Der Patch kommt Ende des (respektive eines) Monats. Nicht Mitte - Ende des Monats...

    Also Ende Juni. Nicht Mitte Juni...

    Aber mal Sarkasmus beiseite. Normalerweise kauft man sich ein Spiel zockt den Singleplayer durch (so meist eine Woche) und bis dahin muss doch schon mal ein Patch mit den schlimmsten Fehlerbehebungen drausen sein. Jeder common spielt doch nicht über zwei Monate so einen verbuggten Multiplayer... Da hört es doch schon nach zwei drei Wochen auf mit dem regelmäßigen Spielen. Und wenn jetzt ein Patch rauskommt, kriegt das doch der Gelegenheitsspieler gar nicht mit, weil er schon wieder was anderes spielt.

    Überdies geht bald die Beta von RA3 los und dann interssiert sich keine "Sau" mehr für die Speiltiefe von KW...

  2. #82
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
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    Das Spiel war doch praktisch schon mit der Ankündigung von RA3 tot da es einfach Macken hat die man nicht wegpatchen kann.

    The night is dark and full of terrors.

  3. #83
    Zitat Zitat von dezi Beitrag anzeigen
    Das Spiel war doch praktisch schon mit der Ankündigung von RA3 tot da es einfach Macken hat die man nicht wegpatchen kann.
    die aber in RA3 mal wieder dabei sind, SAGE eben *kotz*
    Schöne Signatur, nur leider ist sie zu groß.
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  4. #84
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
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    Hab ich was anderes behauptet?

    The night is dark and full of terrors.

  5. #85
    Danke für die Info.Wär edel,wenn er der patch "rechtzeitig" gegen Ende des Monats kommen würde.

  6. #86
    ANTi ALLES
    Avatar von ELPoyoLoco
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    "rechtzeitig
    ^^
    Des is nicht Berlin Crime , ich komm aus Bad Dürrheim

  7. #87
    Stabsgefreiter

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    Das ihr es immer noch nciht begriffen habt und ihr euch immer dreister verarschen lasst und dann hier 5 Seiten vollwhined ist lächerlich. EA wirft seit Jahren Spiele auf den markt und supportet sie dann nicht mehr richtig, gewöhtn euch dran und hört auf zu weinen oder boykottiert die Halsabschneider.

  8. #88
    ANTi ALLES
    Avatar von ELPoyoLoco
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    soo muss laufen ea games is der Sch**nz
    die kaeufer die Hu*e
    and alle werden gefi*kt wie ne billige StrassenNu*te

    also ich wuerds genauso machen wenn ich die waere
    gibt ja einfach genug ************* die immer noch denken es aendert sich was

    dabei is alles nur zeitspiel , den patch juckt ea nen scheis*

    ra3 hat prioritaet fuer die naechste kundenverarsche

    viel spass beim online modus


    wenn ich sag zu meiner freundin ich aender mich dann luegt ich sie immer an und die glaubts auch noch schon 3 jahre lol

    ea kopiert mich mies, och ne die ziehn des ja schon paar jahre laenger pimpstyle auf wie ich
    Des is nicht Berlin Crime , ich komm aus Bad Dürrheim

  9. #89
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    Avatar von Kasian
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    Zitat Zitat von APOC
    -We have been having some build issues which we are resolving in our QA department. What I mean by this is we have completed the patch, all the balance and desync/bug work is done, tested, verified, but now we must build the actual patch which you will download. This is not as easy as it sounds, not in the slightest. These issues should be resolved early next week and then we will submit to our final approval process, CQC and ECG who give final-sign off on any software or update that walks out EA's door. This approval process they estimate will be 3-5 days assuming they find no "showstoppers". Assuming that goes as planned, the Kane's Wrath patch should finally be out, ideally we'[re looking at the "week of June 23 - 27" for release. That is honest forthright update so you understand exactly where we are at.
    ____________________________________________________
    This patch for Command & Conquer 3 Kane's Wrath fixes several desyncs and exploits, numerous bugs, and makes balance changes across all nine factions. We have also improved Automatch and added a Russian lobby.

    Desync Fixes

    • Fixed a desync that occurs when a Nod ally attempts to create a Decoy army of a Mechapede.
    • Fixed a desync that occurs when creating a free-for-all 8 player game with 6 brutal AI.
    • Fixed a desync that occurs when playing a 6 player game with 4 AIs after both human players have been eliminated and are spectating the match.
    • Fixed a desync that occurs when playing against a brutal AI with 2 players on level Unfair Advantage.
    • Fixed a desync that occurs when playing with 2 players against a Brutal Black Hand AI on the map Unfair Advantage.
    • Fixed a desync when 2 players use Black Hand vs GDI on the map Tournament Arena.
    • Fixed a desync that occurs when engaging Firehawks with Seekers
    • Fixed a desync when Venoms attack a Plasma Missile Battery that is detecting an invisible unit



    Bug/Exploit Fixes

    • The Message of the Day will now show up online for Kane's Wrath.
    • In-game rank/stats now show up alongside player name while in the game lobby, or during Automatch screen.
    • Improved Automatch performance
    • Reaper 17 – You can no longer sell a stasis chamber to receive a group of Ravagers for only 600 credits.
    • You can no longer use group selecting to allow a Mantis, AA-loadout Firehawk, flying Shadow Team, or Slingshot to force-fire on other ground units.
    • Titans crushable level increased. Titans can no longer crush other Titans.
    • Fixed the minimap while match is loading



    Balance Changes

    The following balance changes are intended to make resource-gathering decisions more strategic, while also further tuning the combat forces to ensure even balance across all three factions in any combination.

    General Balance Changes

    • Refinery cost increased to 3000 credits, build time increased to 30 seconds, power requirement increased to 15 units
    • Harvester cost increased to 2000 credits, build time increased to 20 seconds
    • Tiberium Spike capture bonus decreased by 33%, income per second decreased by 60%
    • Harvester health increased 25% for most factions, Steel Talon/Black Hand harvester health increased by 16%
    • Build radius: most unit production structures no longer provide a build radius, all conyards have had their build radii increased by 25%
    • Advanced infantry structures now provide a basic infantry unit when sold or destroyed
    • Grasslands Landgrab: blue tiberium now starts at 0



    GDI Balance Changes


    ---Structures---

    • Silo cost reduced by 80%
    • Power Plant upgrade now provides double the bonus power
    • Power Plant cost and build time reduced by 12.5% to 700/7



    ---Units---

    • Commando armor versus gun, rocket, and grenade doubled
    • Grenadier range increased 8%, grenade speed increased 50%, scatter increased 33%, blast radius increased 50%
    • Rig: packed HP increased 33%, unpack/pack time decreased 40%, repair drone range increased 33%
    • Pitbull damage increased 25% against ground units, HP reduced 10% against air scale reduction 200 to 150.
    • Hammerhead speed reduced 17%
    • Mammoth speed increased 12.5%
    • Shatterer range increased 30%, sonic wave horizontal damage radius tripled, pre-attack delay removed, clip reload time increased, cost increased to 1500/15
    • Zone Shatterer range increased 30%, sonic wave and overload beam sonic wave horizontal damage radius tripled, removed pre-attack delay, increased clip reload time, cost increased to 1600/16
    • ZOCOM Orca burst damage capability dps increased significantly, clip size reduced 50%, cost and build time increased to 1500/15
    • Titan crusher/crushable level increased to that of a heavy tier 3 walker, damage increased 12.5%, railgun-upgraded damage increased 9.2%
    • Behemoth range increased 20%, HP increased 10%
    • Combat Engineer damage increased by 17%
    • APCs now lay mines as quickly as the Mobile Repair Transport (instantaneously)
    • Firehawks will no longer force-fire at the ground when loaded with anti-air missiles and group-selected with ground units
    • Slingshots will no longer force-fire on the ground when group-selected with ground units
    • Surveyor -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.


    ---Upgrades/Abilities/Powers---

    • Call for Transport ability cost reduced by 60%
    • Hardpoints upgrade no longer decreases Firehawk anti-air missile speed
    • Autoinjectors health bonus increased an additional 20%
    • Ceramic Armor bonus versus gun- and cannon-type damage decreased by 50% for the ZOCOM Orca
    • ZOCOM Bloodhounds power cost increased by 50%, now provides veteran APCs
    • ZOCOM Airborne power cost increased by 50%
    • Steel Talon Bloodhounds power cost increased by 40%
    • Composite armor build time tripled
    • Tiberium Field Suits build time and cost doubled, armor bonus vs cannon halved
    • MARVesting now returns 33% of the harvested Tiberium value




    Nod Balance Changes



    ---Structures---

    • Silo cost reduced by 80%
    • Voice of Kane now provides the appropriate increase in combat effectiveness to nearby infantry
    • Shredder Turret Hub for Marked of Kane subfaction can now fire when upgraded with quad turrets



    ---Units---

    • Commando armor versus gun, rocket, and grenade doubled
    • Beam Cannon range increased 20%
    • Avatar beam weapon damage increased by 6.25%
    • Purifier beam weapon damage increased by 6.25%
    • Flame Tank damage taken from cannon-type decreased 25%
    • Fanatic damage increased 54%, blast radius increased 25%
    • Redeemer laser damage increased 6%, range increased 7%
    • Mantis range increased 10%
    • Confessor Cabal cost/build time increased 33%, unupgraded damage increased 50%
    • Tiberium Trooper rangefinder has been fixed, increases unit range by 20%
    • Awakened speed increased 11%, health reduced 25%
    • Emissary -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.



    ---Upgrades/Abilities/Powers---

    • Reflector Beam ability no longer diminishes attack power, reflection range doubled
    • EMP Cannon of the Awakened/Enlightened tuned for significantly faster responsiveness, squads will no longer perform a funky backwards walk-dance when attempting to get into EMP range
    • Call for Transport ability cost reduced by 60%
    • Charged Particle Beam cost reduced 66%, upgrade time halved
    • Dozer Blades cost and research time doubled
    • Black Disciples cost increased 33%, research time doubled
    • Purifying Flame cost increased 33%, research time doubled, damage bonus to Flame Tank increased 116%, damage bonus to Purifier decreased 75%
    • Commandeer Beam Cannon damage bonus increased by 50%
    • Commandeer Stealth Tank: stealth-upgraded Avatar will no longer lose stealth when moving
    • Rage Generator hallucination time reduced 60%, cooldown halved
    • Supercharged Particle Beam damage bonus to Shredder Turrets decreased 70%
    • Charged Particle Beam damage bonus to Shredder Turrets decreased 60%
    • Laser Capacitor upgrade damage bonus to raider buggy increased 33%, damage bonus to laser turret increased 50%
    • Disruption pods now subtract the appropriate 500 credits on use
    • Tiberium Vein Detonation damage decreased 20%
    • Tiberium Core Missiles no longer reduce the range of the Attack Bike
    • Shadow Strike Team power cost increased by 25%
    • Shadow Team Explosive Charge damage reduced 10%
    • Catalyst Missile radius decreased by 50%
    • Mantises will no longer force-fire at the ground when group-selected with ground units




    Scrin Balance Changes


    ---Units---

    • Devastator Warship range increased 14%, damage type changed from cannon to grenade
    • Storm Rider health, cost, and build time normalized to base Scrin across all subfactions
    • Cultist health reduced 20%, speed increased 12.5%, mind control cooldown increased 33%
    • Seeker damage taken from cannon type damage increased 10%, damage taken from gun-type damage doubled
    • Disintegrator range increased 36%, back-end members of the squad should no longer have trouble firing
    • Devourer Tank uncharged damage increased 23%, charged damage increased 6%
    • Mechapede disintegrator segment damage and range halved, corrupter segment range decreased 25%, disc segment modified to be anti-air only, range of disc segment increased 8%, Shard segment rate of fire improved significantly
    • Corrupter range increased by 50%, speed increased by 17%
    • Ravager damage from gun-type reduced by 33%
    • Explorer -- damage taken by gun-type decreased by 25%, speed increased by 20%.



    ---Upgrades/Abilities/Powers---

    • Lightening spike power cost increased by 50%
    • Plasma Disc Launcher upgrade cost and build time doubled
    • Blink Packs upgrade cost and build time halved
    • Attenuated Forcefields research cost normalized to base Scrin across all subfactions
    • Advanced Articulators cost/build time quadrupled
    • Lifeform Recycling range increased 50%
    • Blue Shards upgrade no longer reduces the clip size and firing rate of the Shardwalker
    • Overlord’s Wrath damage reduced by 55%
    • Conversion reserves now provide the stated bonus of 2x charged shot capacity
    • Forcefields now take the intended 1% damage from sniper fire




    [b]Neutral Balance Changes[/b

    ---Units---

    • Mutant Marauder damage and speed increased 50%



    Other Changes

    • Added a Russian Lobby




    So there ya go, start planning your strategies and getting ready for Ladder Season 2.

    -APOC
    Also kann man übernächste Woche wohl mit dem Patch rechnen.

  10. #90
    Zitat Zitat von ELPoyoLoco Beitrag anzeigen

    wenn ich sag zu meiner freundin ich aender mich dann luegt ich sie immer an und die glaubts auch noch schon 3 jahre lol
    lol bist du armselig
    Schöne Signatur, nur leider ist sie zu groß.
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    Mit freundlichen Grüßen - die United-Forum-Administration

  11. #91
    Hauptgefreiter
    Avatar von Neronymus
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    Cool ich kann weiterhin 5 BH-Kommandos bauen lol. Bringt also nix APOC eine mail zu schreiben

  12. #92
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    Avatar von Darth Medvader
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    Und das überrascht dich?
    Die Wahrheit tut weh, aber sie ist die Wahrheit

  13. #93
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    Avatar von menkey
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    Naja ich frage mich immer wer auf diese Ideen kommt die APOC in den Finalen Changelog zum besten gibt. Wenn das alles aus dem EA Forum ist, sollten die ma übern Tellerrand schaaun.. denk ich. Und z.b ma hier rein schaun und sammeln oder in andern Communitys.
    "Manchmal ist eine [RIGHT]Zigarre. auch einfach nur eine Zigarre"Siegmund FreuD

  14. #94
    Hauptmann
    Avatar von Darth Medvader
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    Oder noch besser: einfach ma selber schauen was für das Spiel am besten ist und selber Plan haben, anstatt anderen nach dem Mund zu plappern
    Die Wahrheit tut weh, aber sie ist die Wahrheit

  15. #95
    Unteroffizier
    Avatar von menkey
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    Naja wenns en ModSDK gäbe könnte man es sich selber umbauen.. aber naja das wird ja leider nix.

    Ich hofffe nur das der Async Bug dann tatsächlich weg ist.
    "Manchmal ist eine [RIGHT]Zigarre. auch einfach nur eine Zigarre"Siegmund FreuD

  16. #96
    Schütze

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    Ich habe schon bei dem ersten Econerf in TW nicht verstanden, wie es dem Spiel helfen soll, wenn in Relation zur Einheitenzahl prozentual mehr Einheiten wegen Interface Lag und Bugs sterben...
    Geändert von The Void (15.06.2008 um 19:02 Uhr)

  17. #97
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    Avatar von menkey
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    Nun ja, es geht eig immer nur darum den Eco boom etwas zu mindern. Obs funktioniert, ka.
    "Manchmal ist eine [RIGHT]Zigarre. auch einfach nur eine Zigarre"Siegmund FreuD

  18. #98
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    Wenns nach mir ginge wäre die Eco nie verringert wurden, da muss eher was an der ganzen Spielmechanik geändert werden ^^.

  19. #99
    Hauptgefreiter
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    Sprich ein neues Spiel im Laden kaufen^^

  20. #100
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    Der Panzer-Reverse-Backscrew-Bug ist ja schon seit der TW-Demo drin und noch nicht rausgepatcht worden

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