Ts Down ?

Joined
Dec 20, 2001
Messages
3,525
Points
0
y0 kommt jemand in ts rein, ich nicht. nun weiss ich nich obs an mir liegt lolz
 
gj :)

gg wen hast du testgame gemacht?? wir lassen nur die besten der besten rein .... heh nein clan ist eh schon wider tot 16/16 loel
 
fock ww :fu:

btw wenn schon der geburtstag von denen die geburtstag ham angezeigt wird könnte das alter zumindest automatisch aktualisiert werden ;)
 
rommelish hat mich reingelassen ya ich hab rommel und stefor und bombu im 3v1 geownt.
 
btw da man die anzahl posts eh net mer sieht verlange ich einen andern benutzertitel oder ich werde das forum mit sinnlosen beiträgen vollspamen um von meinem unwürdigen newbietitel wegzukommen.

frecheit ich bin doch kein newb :)

'g0dlikeswiss' oder so das wär doch was....oder 'CHisbetterthanGER'
 
3vs1 k gj again cnc :)

hier noch ne kleine story 'exklusiv' für unsere ch-liebhaber stefi und cncism

Es Häsli jogged ganz fröhlich dur de Wald. Da chunts
zu mene Fuchs, wo ganz friedlich a sim Joint zieht und seit:

"Du Fuchs schmeiss doch de Joint furt und hör uf mit dene Droge,
Chum lieber mit mir go jogge, isch viel gsünder." De Fuchs fühlt sich
aagsproche, kickt de Joint weg und jogged am Häsli hine dri.

Da chömeds zumene Igel, er setzt sich grad e Sprütze id Halsvene.
Da seits Häsli zum Igel: " Chum Igel schmeiss die Sprütze weg und
hör uf mit dene Droge. Chum lieber mit mir go jogge, isch viel
gsünder. De Igel fühlt sich au aagsproche und jogged am Häsli und am
Fuchs hinedri.

Da chömeds zum Grizzlybär. de zieht sich grad e 30 cm Linie uf emene
umgrüährte Baum ine. Da seits Häsli zum Bär:" Chum Bär blas das coggi
weg und hör uf mit dene Droge. Chum lieber mit mir go jogge, das
isch viel gsünder. De Bär zieht sich alles churz hindere und haut
dem Häsli so eis id frässe, dass es 20 Meter wiit weg flügt.
Da fröged de Fuchs und de Igel wieso de bär das herzige liebe
Häsli so gschlage hät. Da seit de Bär:
" Immer wenn das scheiss Häsli uf Pille isch, wills go jogge."
 
die SHTORY kenn ich schon chris aber trotzdem danke ^^
 
ICH hoffe mal die laddr wird aktualiesiert und ich hab suworrow genudelt nach 7 minuten hehe und kein apc^^(uf TERRA)
 
xtc kommst du rin?

xtc kommst du rein btw ich net Topcraft zoggt aba noch alle die rausgehen bleiebn drausen WTF?
 
ya ich bin vorhin auch zum booten rausgegangen als ich rein wollte ging nicht die die noch drin waren können zoggen btw hast du mal msn?
 
Das andere topic wurde gelöscht nur falls es jemand sucht
 
weil es das gleiche thema wie in diesem forum war....btw mop wann zoggst du wieder?
 
Back
Top Bottom