+ Antworten
Ergebnis 1 bis 4 von 4

avilo vs fish, just for fun

Eine Diskussion über avilo vs fish, just for fun im Forum Replay Center. Teil des Alarmstufe Rot 3-Bereichs; I was playing crap, Im soon getting glasses so ill get back on top. Just posting for fun and to ...

  1. #1
    Kriegsdienstverweigerer

    Registriert seit
    10.02.2009
    Alter
    96
    Beiträge
    28

    avilo vs fish, just for fun

    I was playing crap, Im soon getting glasses so ill get back on top. Just posting for fun and to check apm
    Angehängte Dateien Angehängte Dateien

  2. #2
    Board-Koryphäe
    Avatar von jonnylicious
    Registriert seit
    17.12.2001
    Ort
    Chemnitz
    Alter
    28
    Beiträge
    22.860
    Name
    Jonny
    Nick
    iamjonny
    lol, looks like people from outside Germany just recognized our amazing Replay analyzing tool

    wow amazing APM btw

    You can find the "Post-for-APM-Check"-Topic here btw. (even tho in my opinion the Kuschelecke is somehow the wrong place for it )

    I'm still gonna give this replay a shot, brb watching

  3. #3
    Administrator
    Avatar von stefros
    Registriert seit
    28.07.2001
    Ort
    Hamburg
    Alter
    33
    Beiträge
    62.610
    Name
    Stefan
    Nick
    stefros1983
    Clans
    United-Forum
    Why is every1 playing on 4 player maps these days.
    Nice set of observers btw. ^^

    And you got twice as much micro as macro.

  4. #4
    Board-Koryphäe
    Avatar von jonnylicious
    Registriert seit
    17.12.2001
    Ort
    Chemnitz
    Alter
    28
    Beiträge
    22.860
    Name
    Jonny
    Nick
    iamjonny
    I just finished watching.

    For some reason this replay ends for me at about 17 minutes, but looks pretty done at that time anyways.

    Saw a good few of tactical mistakes from both sides, anyways I liked this match for some reason.

    Rated 8/10, close to nine.

+ Antworten

Ähnliche Themen

  1. Hab mal just for fun ein Remix von gemacht ^^
    Von RageMode im Forum Kuschelecke
    Antworten: 1
    Letzter Beitrag: 03.07.2012, 16:00
  2. [LoL] suche mitspieler ( low lvl) Just for fun
    Von ILLrockYa im Forum MOBA Games
    Antworten: 8
    Letzter Beitrag: 23.01.2011, 03:24
  3. Arbeitslos just for one Month?
    Von eXc|marine im Forum OFF-Topic
    Antworten: 16
    Letzter Beitrag: 02.07.2008, 18:35
  4. For Fun Game der extravaganten art
    Von IceCold im Forum CCG/ZH Replay Center
    Antworten: 14
    Letzter Beitrag: 09.02.2006, 23:53
  5. Knappes game JUST 4 FUN
    Von RaD3oN^ im Forum CCG/ZH Replay Center
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 07.10.2004, 08:54

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •