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[DotA2] Dota 2 Sammelthread

Eine Diskussion über [DotA2] Dota 2 Sammelthread im Forum MOBA Games. Teil des Strategie-Bereichs; aso habs nicht gesehen, weil wer achtet schon auf diese olle uhr wenn die du die scheiße aus den gegnern ...

  1. #541
    Winners Forever
    Avatar von scud512
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    aso habs nicht gesehen, weil wer achtet schon auf diese olle uhr wenn die du die scheiße aus den gegnern prügelst
    aber ziemlich seltsam zockst du immer mir 25 fps?

    und kann man bei YT nicht einstellen das man ein video mit der besten quali startet, ka grade?

  2. #542
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
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    Die FPS sind eben auch wegen Fraps so niedrig - normal hab ich eigentlich (meist) die 60 die auf der TFT bringt. Kann man einstellen bei YT mit der Quali, ja - aber iwie macht der es hier mal grade nicht - kA wieso.

    The night is dark and full of terrors.

  3. #543
    Brigadegeneral
    Avatar von ScHmiDi
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    War schon nen lustige Situation, habs noch lebend in die Fountain geschafft ^^ Zeus im Gegnerteam hatte gottseidank kein Mana

    Irgendwann erkennst Du, dass deine Vergangenheit länger geworden ist als deine Zukunft.




  4. #544
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    Avatar von Mantaza
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    Ich finde ihr solltet es aufjedenfall bei Dota Cinema versuchen mit dem Clip.

  5. #545
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
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    - Added Team Matchmaking! Teams have a public rating based on their performance against other Teams.
    - Added Language setting for Matchmaking!

    GAMEPLAY
    - Alchemist: Fixed Unstable Concoction AOE and Self impact behavior when there is a Magic Immune target.
    - Batrider: Fixed Sticky Napalm being applied to Magic Immune units.
    - Batrider: Fixed Sticky Napalm being removed by Magic Immunity.
    - Bloodseeker: Fixed Rupture damage interval.
    - Bloodseeker: Fixed being able to use potions during Rupture.
    - Dark Seer: Fixed being able to cast Ion Shell on creep-heroes like Spirit Bear and Warlock's Golem
    - Doom: Fixed Doom's interaction with MKB and Truestrike.
    - Dragon Knight: Fixed Dragon Breath sometimes missing at very close range in Elder Dragon Form.
    - Dragon Knight: Fixed Dragon Breath travel time being too slow.
    - Gyrocopter: Fixed Call Down first and second impact slow values being swapped
    - Keeper of the Light: Fixed Recall going off if Keeper died during the delay.
    - Lone Druid: Fixed Spirit Bear's Entangle working against Ancients and Creep Heroes like Familiars and Warlock's Golem.
    - Medusa: Fixed Split Shot hitting Nightmared units.
    - Medusa: Fixed Mana Shield not blocking damage from Death Ward, Plague Wards, Serpent Wards and Wildkin's Tornado.
    - Morphling: Fixed Morph transformation stopping if Morphling gets purged or cycloned.
    - Shadow Fiend: Fixed Shadow Fiend gaining souls while dead
    - Shadow Fiend: Fixed Shadow Fiend gaining souls from killing illusions.
    - Spectre: Fixed Spectral Dagger sometimes creating invisible paths of targets it hit.
    - Troll Warlord: Added Pseudo Random support for his Bash.
    - Troll Warlord: Fixed Whirling Axes interaction with Roshan.
    - Visage: Fixed Cleave hitting Familiars.
    - Warlock: Fixed Flaming Fists hitting ethereal units.
    - Weaver: Fixed various buffs Time Lapse did not remove.
    - Witch Doctor: Fixed Paralyzing Casks bouncing off of couriers.
    - Courier: Fixed courier not responding to deliver orders after having received a hold or stop order.
    - Courier: Reduced stash interaction ranges to fix the courier not filling a bottle when entering and exiting the fountain area in a short time.
    - Courier: Fixed the Deliver Items breaking if you used speed burst on the way to the stash.
    - Fixed direct unit target spells having 24 less effective range.
    - Fixed Dark Pact and and Kraken Shell not removing Sticky Napalm, Shadow Strike, Venomous Gale, Poison Nova and Viper Strike.
    - Fixed Day/Night cycle duration as well as initial state being a bit off.
    - Fixed some ability Backswing timing issues (Kunkka, Clockwerk, Timbersaw, Meepo, Pudge, Spiritbreaker, Sand King, Riki, Nyx, Lion, Pugna, Shadow Demon, Batrider).
    - Orb of Venom now has the same stacking behavior with Lifesteal that Eye of Skadi does.
    - Fixed Veil of Discord not getting applied to Magic Immune units.
    - Fixed Veil of Discord getting dispelled by Purge/BKB/Cyclone/etc.
    - Fixed Bloodstone charges incrementing while you are dead.
    - Dropped, non-sharable items can no longer be destroyed by teammates.
    - Fixed dominated units continuing their previous channeling spell.
    - Enabled Silencer in Captain's Mode for Latest Version (will be enabled in Tournament Version the following week).

    UI
    - Added Language option for Matchmaking. You will find players when matchmaking that have selected the same language(s).
    - Fixed buff refreshes not showing the correct swipe.
    - Made Keeper's two Spirit Form abilities always visible but just disabled until he uses Spirit Form.
    - The dota:// URL handler now supports lobbyid=<lobbyid> and accountid=<accountid> for creating game spectating links.
    - Fixed autocast ability border not hiding when moving from a friendly unit to querying an enemy.
    - When using smart tab switching, fixed not being able to cycle to controllable units if your currently selected using is dead.
    - Players that play on a league game will now have access to that league pass.
    - Fixed being able to pick or random an already repicked hero.
    - Added an error message when pressing the courier deliver button and there are no items to be delivered.

    WEBAPI:
    - Added Team query to WebAPI. Query is GetTeamInfoByTeamID, params are start_at_team_id and teams_requested.

    LEAGUES:
    - Players that participate in Leagues will now have access to watch all games for said league in the tournament tab.

    BOTS
    - Made Necrolyte bot more likely to use Death Pulse to heal himself.
    - When considering purchasing an item and determining whether there's room in their inventory, bots will now consider whether the item will stack with an existing item.
    - Bots will no longer sell a situational item in order to retrieve a situational item from their stash (fixes purchase thrashing).
    - Witch Doctor will no longer use Maledict on non-hero units.
    - Slightly lowered the maximum desire to attack a non-hero unit.
    via: http://dev.dota2.com/showthread.php?t=72559


    mehr: http://www.youtube.com/playlist?list=ELrL6igln3JtY

    Die zugehörige Content Analyse von Cyborgmatt: http://www.cyborgmatt.com/2013/02/dota-2-6th-february/

    Juking Map


    Beitrag 1 (Startpost) auch nochmal aufpoliert!
    Geändert von dezi (07.02.2013 um 22:43 Uhr)

    The night is dark and full of terrors.

  6. #546
    King of Mech
    Avatar von ZxGanon
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    Schönes Ding, danke dezi!
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  7. #547
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    gibt von wronchianimations jetzt auch den Dota2 Reporter.

  8. #548
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    ich hoffe das ganze Scoreboard wird nochma überarbeitet
    Scheiß K/D/A ist doch fuck nebensächlich aber wird höher bewertet als das große Ziel an sich
    so eine affige scheiße

    KD braucht man NUR aber auch ausschließlich nur in Spielen mit DM oder TDM
    find das Scoreboard von BLC geil



    Combat Value, CV per S, Damage done, Heals, CCs, Ultzeugs (uninteressant), Damage Taken und danach Kills
    Geändert von Schelle (09.02.2013 um 19:13 Uhr)

  9. #549
    Mac Moneysac
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    Die Werte die Du da nennst werden ja schon mit erfasst aber eben nicht groß aufgeschlüsselt (außer auf externen Pages wie Dotabuff). Hoffe ja auch noch auf mehr Infos im Score-Screen (hat WC3-DotA ja auch) - z.B. auch Infos für Support Items (Wards) und Verbrauchsgüter (Tangos etc.). Denke das wird auch noch kommen.

    The night is dark and full of terrors.

  10. #550
    OP-Abuser:D
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    Finde auch das zumindest daten für supporter gezeigt werden sollten, derzeit gehen die mega unter im vergleich zu den anderen spielern die sich einen auf ihre k/D runterholn

  11. #551
    King of Mech
    Avatar von ZxGanon
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    m vergleich zu den anderen spielern die sich einen auf ihre k/D runterholn
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  12. #552
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    Hallo leute! Ich hab heute Morgen einen Beta key via Gift bekommen. Die sache ist das ich dovor noch kein vergleichbares Spiel gespielt habe, ausser einer halben Stunde HoN. Gibt da irgentwelche Anfänger Guides mit welchen Helden auf welcher Lane was zu tun ist? ^^

  13. #553
    Brigadegeneral
    Avatar von ScHmiDi
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    Gibt glaub im Spiel selber schon so etwas, du kannst auch erst gegen Bots anfangen um dich einzugewöhnen. Und auf Google findest ja auch jede Menge

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  14. #554
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    kann man eigentlich die maus-scollerei schon invertieren?
    Огонь по готовности - Ogon po gotovnosti - Feuer frei!

  15. #555
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    Mh, Du meinst das beim Ziehen der Cam mit der mittleren Maustaste?
    dota_camera_reverse auf 1 setzen (in der Konsole).

    The night is dark and full of terrors.

  16. #556
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    man das auch mit "dota_camera_disable_zoom 1" ausstellen
    zb wenn man das mausrad als taste nutzen will ist das sehr praktisch

  17. #557
    Mac Moneysac
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    - Added Tusk!

    GAMEPLAY
    - Lina: Fixed Dragon Slave hitting units behind you.
    - Mirana: Fixed some backswing behaviors with her spells
    - Templar Assassin: Fixed Meld not removing collision.
    - Troll Warlord: Fixed a case where ranged Troll Warlord can bash when attacking while transforming.
    - Troll Warlord: Added a "fast" attack animation that will only trigger when his attack speed is above 210
    - Fixed Orchid disabling Dagger at the end of its duration even if it was doing no damage.
    - Fixed a recent bug with Poor Man's Shield that could infrequently cause it to not block hero damage
    - Fixed some wave speed issues with Crypt Swarm, Dual Breath, Breathe Fire, Dragon Slave, Illuminate, Sonic Wave and Shockwave.
    - Enabled Silencer in Tournament lobbies.
    - Team Matchmaking now uses the Tournament lobby rules.
    - Two-player Mid Only games now automatically spawn a courier.
    - Enabled Medusa in Captain's Mode for Latest Version (will be enabled in Tournament Version the following week).

    UI
    - Updated look of the combat log and added language localization.
    - Fixed bug where players who'd set themselves as Offline in Steam would still report their Rich Presence status.
    - Players no longer display what hero they're playing in their Rich Presnce if they're in a private no-spectating game.
    - Added a "Add Self to Roster" button that shows up for Team Admins that aren't part of their Team's Roster.
    - The Game End panel now shows team names for games with teams.

    VISUALS
    - If Keeper of the Light dies with Recall active, the visual effect is now removed.

    BOTS
    - Fixed bots not considering Phantom Lancer a hard carry.
    - Fixed VS bot not having a large enough item build list.
    - Bots will no longer dust Doppelwalk because it's sneaky.
    - Bots will no longer buy invisibility detection for an enemy's item until they see that item in an enemy's inventory.
    - Made Zeus bot slightly more likely to use Wrath of the Thundergod.
    - When a player connects, we now only disable/make invulnerable heroes on the opposing teams (not units with bots like the Warlock Golem).
    via: http://dev.dota2.com/showthread.php?t=73532

    Tusk = http://www.playdota.com/heroes/tuskarr







    Geändert von dezi (14.02.2013 um 12:30 Uhr)

    The night is dark and full of terrors.

  18. #558
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
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    Ich habe im Startpost jetzt die UF Spielerliste eingefügt - sieht wie folgt aus:
    DotA 2 Spieler aus dem UF
    Wer da noch drauf will - MELDEN! (behalte mir vor mir bekannte Spieler selber zu adden)

    The night is dark and full of terrors.

  19. #559
    Es ist okay_
    Avatar von SUCKYSUCK_
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    Kev
    Ich versteh den Leistungsgraphen denke ich nicht. Bedeutet das, dass ich mit den Heroes der mega Mila Superstar bin oder die Vollbanane?

    Klicke auf die Grafik für eine größere Ansicht 

Name:	Unbenannt.jpg 
Hits:	6 
Größe:	415,3 KB 
ID:	86734
    Nichts zeigt das Alter eines Menschen so sehr, wie wenn man die neue Generation schlecht macht.

  20. #560
    Brigadegeneral
    Avatar von ScHmiDi
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    Der zeigt nur nen Win / Lose Vergleich. Sagt also eigentlich nichts aus.

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