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Patch 1.02

Eine Diskussion über Patch 1.02 im Forum Herr der Ringe: Die Schlacht um Mittelerde. Teil des Gametalk-Bereichs; PATCH 1.02 IS COMING SOON! Hot off the heels of our recent patch release comes the next in line, patch ...

  1. #1
    Obergefreiter
    Avatar von Roofio
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    Patch 1.02

    PATCH 1.02 IS COMING SOON!
    Hot off the heels of our recent patch release comes the next in line, patch 1.02. While we will be addressing numerous technical issues, the core of this patch will revolve around further balancing the 4 playable factions, in order to push The Lord of the Rings™, The Battle for Middle-earth™ towards a more challenging and intriguing experience. The production of patch 1.02 has been largely influenced by community feedback throughout our network of fan sites, top players, and dedicated fans. For now, please enjoy a TEASER of some of the balance changes to be implemented in Patch 1.02. Please note all changes below are subject to change before release, and are only some of the changes being considered.
    Gandalf's Istari Light will no longer kill a Nazgul or the Witch-king with 1 shot. It will leave them near death instead.
    Isengard Pikemen armor weakened. They will now take double the damage when in heavy armor.
    Heal time changed so that it takes longer to recharge.
    Gondor and Rohan castle towers take twice as long to rebuild now.
    Nazgul move somewhat faster, especially when attacking.

    Stay tuned to our official site for the exact release date of Patch 1.02, coming soon.

    ----------------------------------------------------------------------------------------

    Interessante Änderung für die "noch" SuM gamer. Die wohl wichtigsten Änderungen sind:

    - GAndalf wird geschäwcht (einmal Lichtstrahl genügt nicht mehr um einen Nazgul zu killen)

    - Rohan und Gondor haben länger um ihre Festung wieder aufzubauen.

    - Nazguls Reichweite wurde erhöht.

    mfg thom
    go to: www.woh-games.de

  2. #2
    Ex CCG/ZH-M.O.D.
    Avatar von Shadow315
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    Shujinko
    The exact release date of patch 1.02, coming soon....

    Wenn der offizielle Termin PLUS ALLE Fakten aufgelistet zu
    sehen sind, mach ich mir mal Gedanken, wieder ein paar Runden
    HdR zu zocken - aber auch nur, wenn sich die Änderungen
    lohnen.

    BTW @Roofio:
    GJ
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  3. #3
    Hauptgefreiter
    Avatar von Tolwyn
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    Na dann lassen wir uns doch mal überrachen was da noch so alles kommt... das wird's ja wohl nicht gewesen sein...
    Milch bleibt wesentlich länger frisch, wenn man sie in der Kuh belässt!

  4. #4
    Gefreiter
    Avatar von Chi_Fu!
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    ich hoffe auch das das nicht schon alle balance änderungen waren. wenn ja dann hör ich endgültig auf SuM zu spieln. der letzte patch war ja auch ein witz...hoffe das der 2. nicht wieder so lange verschoben wird und bald raus kommt.

    mfg Chi_Fu!

  5. #5
    Major
    Avatar von AbYsS
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    Patch Ende nächter Woche ???

    laut Pcgames.de soll der patch ende nächster woche erscheinen

    Quelle: http://www.pcgames.de/?article_id=363400

  6. #6
    Kriegsdienstverweigerer

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    Zunge hmm...

    Patch da???? Ich zock zurzeit nicht mehr... wenn er da ist, kann hier bitte jemand ne URL einfügen? mein Automatisches Downloaden funzt nicht mfg FloH

  7. #7
    Ex CCG/ZH-M.O.D.
    Avatar von Shadow315
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    Also wann genau der Patch kommen wird, weiss man noch
    nicht - bzw, ich weiss es noch nicht.

    Was ich euch aber schon verraten kann, sind die Änderungen,
    die Patch 1.2 mit sich bringen wird:

    Änderungen im Patch 1.02:





    * Gandalf's Istari Light, as either Gandalf the Grey or Gandalf the White, no longer kills flying units with one attack.
    * Pikemen Heavy Armor upgrade reduced in order to make infantry units a viable counter to them.
    * Nazgul armor slightly lowered.
    * Saruman's Fireball does more damage to hero units.
    * Saruman now gains Leadership as a default ability.
    * Nazgul normal speed increased slightly.
    * Nazgul swoop speed increased significantly.
    * Fire Archer damage intended to hit the Isengard mine doesn’t increase with every level up.
    * Eomer’s Spear Throw now hits correctly and does proper damage.
    * Rohirrim and Archer Rohirrim had their hitpoints reversed. Fixed.
    * The Catapult’s “Release the Prisoners” toggle no longer damages friendly structures.
    * Theoden now properly receives the Elven Gifts upgrade.
    * Flying units can no longer be immobilized by Lurtz’s Cripple Strike.
    * Fixed an exploit that allowed players to move their worker units (Townsman, Orc Laborer, etc) anywhere on the map by “pushing” them with another friendly unit.
    * Fixed an exploit that allowed Merry, Frodo, Sam, and Pippin to throw two rocks at once.
    * Mumakils now properly damage castle walls and Ent Moots.
    * Saruman no longer retains control of a horde of units if he had cast Domination on them after their banner carrier had died.
    * Heroes no longer gain experience if they’re standing next to an Uruk-hai horde that’s using the Bloodthirsty ability.
    * Mountain Trolls gain an extra armor bonus at level 2.
    * Warg Heavy Armor upgrade increased slightly against normal and flame damage, and reduced slightly against hero damage.
    * The amount of fire damage that the Mumakil requires before it rampages has been increased significantly.
    * Heal reset timer increased from 2 minutes to 3 minutes.
    * Gandalf can only get Shadowfax when upgraded to Gandalf the White.
    * Build time for Gondor and Rohan castle wall upgrades now doubled.
    * Freezing Rain reset timer increased from 3 minutes to 4 minutes.
    * Darkness reset timer reduced from 10 minutes to 4 minutes.
    * Cloud Break reset timer reduced from 6 minutes to 5 minutes.
    * When upgraded with fire arrows, the Gondor Ranger’s pierce damage is now equal to his pierce damage without fire arrows.
    * Theoden's mounted speed increased to match that of the Rohirrim.
    * Gondor’s summoned Rohirrim now come already upgraded with Shields and Heavy Armor.
    * Boromir and Faramir have slightly more hitpoints.
    * Faramir has slightly more armor.
    * Faramir now receives the proper armor type when mounted.
    * Fixed a bug that limited the armor bonus that Gondor Knights received when fully upgraded. They are now tougher when fully upgraded.
    * Orc Fighters armor increased slightly.
    * Ent armor resistance to pierce damage dropped slightly.
    * Elven Warriors and Tower Guards no longer receive a bonus damage from nearby Leadership.
    * Elven Warrior armor increased significantly.
    * Gondor Forge now upgrades to level 2 after earning 750 credits instead of 1200.
    * Gondor Reinforced Gate upgrade cost raised to 1200 credits from 750.
    * Gondor Numenorean Stonework upgrade cost raised to 2500 from 2000.
    * Gondor Keep/Battle Tower Arrow upgrade cost raised to 3000 from 2000.
    * Gondor Banner upgrade cost raised to 600 from 300.
    * Gondor Fire Arrows upgrade cost raised to 800 from 500.
    * Gondor Forged Blades and Heavy Armor upgrade cost raised to 800 from 400.
    * Gondor Ranger armor lowered significantly.
    * Elven Warriors with bows equipped are now crushable.
    * Elven Warriors with swords equipped are now slower and do more damage against cavalry units.
    Macht euch selbst ein Bild, wie sich diese Änderungen auf das
    Gameplay auswirken werden.
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  8. #8
    Obergefreiter

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    Noch mehr mordor?! mal sehn wie slightly sie die nazgul armor geschwächt haben...
    ...ich erinner mich gern an diese Zeit.

  9. #9
    Obergefreiter
    Avatar von HugoBoss
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    Sum Offline Evtl Patch1.2 ?

    SUM IST OFFLINE vielleicht kommt ja heute nochd er patch1.2.... wäre sehr geil!

  10. #10
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    Avatar von MrYuRi
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    MrYuRi
    HDR-Inside News vom 19.04
    Soeben erreichte uns eine Mail von Aron Kaufmann in der die Veröffentlichung des Patches 1.02 für Herr der Ringe: Die Schlacht um Mittelerde für Morgen angekündigt wird.

    Leider konnte er uns keine genaue Uhrzeit geben wann der Patch auf die Server aufgespielt werden soll aber wir werden euch informieren, sobald er über die Autoupdatefunktion oder via ftp zum Download freigegeben wurde.

    Eine Liste der Änderungen die der Patch mit sich bringen wird findet ihr über unten stehenden Link.

    Viel Spaß beim zocken!

  11. #11
    Ex CCG/ZH-M.O.D.
    Avatar von Shadow315
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    Shujinko
    Hier könnt ihr euch, sofern ihr euch
    bei www.hdr-inside.de registriert habt, direkt den deutschen Patch 1.2 für
    HdR downloaden.

    Warum man sich jetzt für Downloads registrieren muss, weiss ich nicht,
    bedarf aber nebenbei erwähnt auch keinen grösseren Aufwand.


    EDIT:
    Natürlich habe ich den Downloadlink, sowie die Readme für euch
    hier bereitgestellt.
    Geändert von Shadow315 (21.04.2005 um 11:26 Uhr)
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  12. #12
    Major
    Avatar von AbYsS
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    naja immerhin sind jetzt wieder deutlich mehr leute online als in ZH...

  13. #13
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    Avatar von HugoBoss
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    457 user online und 167 games#. :-)

    nur der game dat fehler ist noch immer derselbe .......... :-(

  14. #14
    Kriegsdienstverweigerer

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    hmm...

    naja der patch geht schon aber Gandalf ist nciht hundertprozentig geschwächt...eher verblödet... nen balrog bringt doch acuh nix mehr !!

  15. #15
    Ex CCG/ZH-M.O.D.
    Avatar von Shadow315
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    Shujinko
    Wie ist denn nun der aktuelle Stand der Dinge, Leute?

    Wie spielt es sich mit Patch 1.2?
    Sollte ich mir mal ein paar Runden antun, oder war doch
    alles nur viel Lärm um nichts?

    Erzählt doch mal ein wenig.
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