+ Antworten
Seite 3 von 9 ErsteErste 1234567 ... LetzteLetzte
Ergebnis 41 bis 60 von 163

Patch 1.3

Eine Diskussion über Patch 1.3 im Forum Alarmstufe Rot 3. Teil des Command & Conquer-Bereichs; ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/RA3Beta/patch13/ Hab ihr schon gesehen, da ist eine datei über 800 und eine über 900 MB groß. Das wird ein ...

  1. #41
    Schütze
    Avatar von christian258
    Registriert seit
    08.07.2007
    Ort
    Seisenegg
    Alter
    25
    Beiträge
    74
    Nick
    evilmaster
    ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/RA3Beta/patch13/

    Hab ihr schon gesehen, da ist eine datei über 800 und eine über 900 MB groß.
    Das wird ein knapper 2 GB patch.

    Autoupdater funzt noch nicht.

  2. #42
    Inaktiv länger Zeit
    Avatar von --Xenos--
    Registriert seit
    04.09.2007
    Alter
    25
    Beiträge
    1.064
    Kommt der Patch heute noch raus Geil GEIL GEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL!!

  3. #43
    Hauptgefreiter
    Avatar von Neronymus
    Registriert seit
    22.10.2007
    Ort
    Niedersachsen
    Beiträge
    324
    Nick
    Neronymus
    Och nöö^^ Nicht während des Turniers^^
    Was zwei Backen hat, ist noch lange kein Gesicht.

  4. #44
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
    Registriert seit
    05.11.2006
    Alter
    33
    Beiträge
    24.923
    Das ist aber bitte nich deren Ernst das der so groß is ...

    The night is dark and full of terrors.

  5. #45
    Administrator
    Avatar von stefros
    Registriert seit
    28.07.2001
    Ort
    Hamburg
    Alter
    33
    Beiträge
    62.610
    Name
    Stefan
    Nick
    stefros1983
    Clans
    United-Forum
    Denke nicht dass der Patch heute noch erscheinen wird.

  6. #46
    Administrator
    Avatar von Mooff
    Registriert seit
    02.08.2002
    Ort
    Mooff VI
    Beiträge
    25.425
    Nick
    Mooffs
    die größe würde Sinn machen wenn sie den unlocker rauspatchen.

  7. #47
    Schütze
    Avatar von christian258
    Registriert seit
    08.07.2007
    Ort
    Seisenegg
    Alter
    25
    Beiträge
    74
    Nick
    evilmaster
    Hier sind die Balance Changes mit den "auffälligsten" Änderungen:
    Wahrscheinlich gibt es noch kleinere Änderungen, die nicht erwähnt wurden.

    ==================================================================
    Command & Conquer(tm) Red Alert(tm) 3 Public Beta
    Version 1.3 Patch Notes - August, 2008
    ==================================================================

    This patch for the Command & Conquer Red Alert 3 Public Beta
    brings the beta fully up to date with the development branch. It
    contains a large number of bug fixes and balance changes. Here are
    the most notable balance changes:

    <Balance Changes>


    Global Changes:

    • Wall health increased to 300 from 100.

    • Bridge health decreased to 1000 from 6000.

    • All MCV’s now can crush light vehicles.

    • Garrison Range Bonus increased to 200% from 125%

    • Infantry vulnerability to PRISM weapon increased to 100% from
    30%.

    • All ships should now slow down by 25% when REALLYDAMAGED.

    • Standard surface ship armor vulnerability to Rocket damage
    reduced to 100% from 150%.

    • Amphibious Ground Units should no longer be crushing infantry on
    water.

    • Heroic Veterancy now grants a 25% rate of fire increase.

    • Heroic infantry are now immune to Bark-Stun.

    • T1 base defenses now require line of sight. Check your firing
    lanes!

    • Air Superiority Fighter attack ranges increased to 300 from 200.

    • Aircraft are now twice as vulnerable to CANNON and GUN damage.
    This should only affect how quickly ground units can kill them
    while they’re docked.

    • Anti-Ground Aircraft will now reveal themselves to their victims
    if they’re shooting from up on a plateau.

    • Bark / Roar stun duration increased to 10 seconds from 6. (15s
    if you have Advanced Tech)

    • Frozen Units are no longer insta-gibbed by RADIATION damage.

    • Prism, Tesla, and Wave Force weapons no longer “thaw” frozen
    units.

    • Repair Drone leash range increased by 50.

    • Refineries now have a 30s infiltration delay, to prevent players
    from spamming infiltrators at refineries and getting mo money, mo
    problems.


    Allied Changes:


    • Peacekeeper health reduced to 150 from 200.

    • Peacekeeper now does more damage when up close than when far
    away.

    • Peacekeeper damage reduced to 40 at point blank, from 60, and 25
    at max range, from 30.

    • Peacekeepers are no longer immune to RADIATION damage when their
    shield is active.

    • Engineer now gets a big armor boost when he’s in his (presumably
    Kevlar) medic tent. He’s also immune to bark stun in this mode.

    • Multigunner Turret now has a unique weapon for the Imperial
    Warrior.

    • IFV / Multigunner Turret + Dog/Bear range increased to 300 from
    150.

    • IFV now has a unique weapon when garrisoned by an Imperial
    Warrior

    • IFV + Dog bark-stun duration increased to 5s from 3s.

    • IFV + Peacekeeper should now be doing AUTO_CANNON damage.

    • IFV + Tesla Trooper rate of fire doubled.

    • Guardian Tank target painter reload time increased to 2 seconds
    from 0.

    • Cryocopter cryo-beam range decreased to 150 from 300.

    • Cryocopter freeze damage DPS reduced by half.

    • Mirage Tank invisibility field radius decreased to 175 from 200.

    • Mirage Tank mirage field toggle reload time decreased to 2
    seconds from 10.

    • Assault Destroyer Black-Hole Armor armor buff reduced to 25%
    from 75%.

    • Athena Cannon shield HP reduced to 2000 from 4000. Duration
    increased to 20s from 10s. Reload time reduced to 20s from 60s.

    • Dolphin’s can now damage multiple targets per shot.

    • Century Bomber bomb damage radius reduced to 25 from 50.

    • Surgical Strike now strikes much faster, although no more
    precisely.

    • Surgical Strike damage reduced against Harvesters.

    • Time Bomb 1 damage reduced against Harvesters.

    • Cryo Satellite powers now have a pre-attack delay time of 5
    seconds. In addition to making the power more balanced, it also
    horribly broke the visual FX!


    Soviet Changes:

    • Bear ground speed reduced to 85 from 100. Bear water speed
    increased to 85 from 75. Bear health increased to 190(!) from 50.

    • Flak Trooper magnetic mine range decreased to 20 from 75.

    • Soviet Ore Collector reactive armor buff increased to 75% from
    50%.

    • Terror Drones will now damage aircraft in the air. Previously
    they would stop damaging an aircraft once it became airborne.

    • Terror Drone damage against Eggs reduced by 40%.

    • Apoc Tanks can now grind large vehicles (MCV’s) and even
    structures(!) using its harpoon + grinder.

    • Heroic Apoc tank damage type changed to EXPLOSIVE from CANNON.

    • Heroic Apocalypse Tanks now fire high explosive rounds that
    detonate in an eerily similar fashion to that of V4 rockets.

    • Soviet Bunkers now refund half their cost when sold. Soviet
    Bunkers no longer spawn a conscript when sold.

    • Natasha’s bombing run reload time decreased, she should now be
    able to immediately paint a new target when she’s done with the
    old one.

    • Soviet Power Tree reorganized.

    • Toxic Corrosion can only be used against friendly targets. Toxic
    Corrosion death weapon explosion damage increased to 500 from 300,
    radius increased to 80 from 50. Length of the active radiation
    trail increased.

    • Desolator Airstrike field damage increased by 4x.

    • Desolator Airstrike will now clear garrisons.

    • Desolator Airstrike time to target reduced by 5 seconds for all
    levels.

    • Orbital Refuse time to target increased for all levels.

    • Magnetic Satellite now has a 2 second pre- attack delay, giving
    you time to GTFO of the way. Beam duration increased by 3 seconds
    per level. Beam Speed increased to 50 from 30. Doubled effective
    radius.

    • Magnetic Satellite now only affects units that are of roughly
    equivalent size / tech to its level. This means that a level 1 mag
    satellite will only pick up light vehicles (sickles, IFV’s,
    Tengu’s, etc); level two can pick up larger vehicles such as
    artillery, T2 ships, Harvesters, and Main Battle Tanks; level 3
    (or “Trip”, as his friends call him) can pick up any vehicles,
    even Apoc Tank’s and MCV’s.


    Empire of the Rising Sun Changes:

    • Burst Drone attached speed penalty increased to 50% from 25%.

    • Burst Drones received a 40% damage scalar against Nano-cores.

    • Burst Drones (of the currently attached variety) are now
    directly targetable.

    • Imperial Warrior is now immune to Bark-Stun while bonsai
    charging.

    • Tank Buster: A burrowed tank buster can no longer attack. You
    must first unburrow them before giving an attack command.
    Essentially this cuts the middle “down in the hole but half way up
    and shooting” state of the tank buster.

    • Japanese Refineries now grant enough buildability to allow you
    to wall in your harvesters.

    • Japan Base Defense now has a 15 second cool down time on its
    weapon toggle.

    • Mecha Tengu ground speed increased to 125 from 100. Water speed
    increased to 100 from 80.

    • Transformers are no longer receiving that a massive shroud clear
    buff when in the air.

    • Yari Mini Sub Kamikaze attack damage reduced against Harvesters.

    • Seawing water speed increased to 125 from 100.

    • Tsunami tanks are now buildable from the Japanese Naval Yard.

    • Tsunami Tank secondary ability armor buff changed to 50% across
    the board and now increases your Tsunami’s speed by 25%.

    • Chopper VX speed increased to 140 from 120.

    • Chopper VX should now have an easier time attacking moving
    units.

    • Rocket Angel paralyze whip range decreased to 250 from 300.

    • Rocket Angels Paralysis Whip no longer works against air
    targets.

    • Waveforce Artillery can no longer fire while moving.

    • Shogun Battleship: Changed the Ramming Speed ability from a
    toggle to a location-targeted ability. Reduced duration of ramming
    speed to 5 seconds from 10. Ramming Battleships now have
    noticeable acceleration.

    • Final Squadron aircraft will now attack enemy aircraft while in
    flight.

    • Final Squadron spread reduced for all levels. Number of planes
    per target increased for level 2 and 3.

    • Final Squadron attack damage reduced against Harvesters.

    • Emperor’s Resolve status effect changed from a damage boost to a
    rate of fire boost. Overall DPS increase should remain the same.

    • Point Defense Drones are no longer castable on infantry

    • Balloon bomb spread decreased. Level 1 now drops 6 bombs, up
    from 4. Level 2 drops 10 bombs, up from 8. Level 3 drops, get
    this, 14 bombs up from 12.

    • Balloon Bomb damage halved. Balloon Bomb damage reduced against
    Harvesters.

    • Balloon bombs now move twice as fast. They however fall at the
    same old speed.

    • Balloon Bombs are immune to Magnetic Satellite. Apparently
    they’re made out of ceramics or wood or something.

  8. #48
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
    Registriert seit
    05.11.2006
    Alter
    33
    Beiträge
    24.923
    Wäre doch aber wieder arm, kann doch nicht seien das man alles nochmal neu zieht. Wird vorallem für die geil die den Key noch net ham und dann bis zum ersten zocken erstmal bald 2 Gig ziehen. Genau so dumm wie bei den TW Patches wo man auch immer alles neu ziehen musste und net nur das geänderte ansich ~~
    Oha, sind mehr Änderungen drinne als vorher angekündigt. Bär langsamer aber mehr HP, aber gleich schnell an Land wie im Wasser was ich direkt mal dumm finde.

    The night is dark and full of terrors.

  9. #49
    Administrator
    Avatar von stefros
    Registriert seit
    28.07.2001
    Ort
    Hamburg
    Alter
    33
    Beiträge
    62.610
    Name
    Stefan
    Nick
    stefros1983
    Clans
    United-Forum
    Später wurde darauf umgestellt nur Änderungen zu ziehen, es würde für EA falls die Größe wirklich stimmt i.d.T. Sinn machen die komplette Beta installation noch einmal gepatcht heraus zu bringen (Fileplanet) was sie denke ich auch tun werden, alles andere wäre ja Unsinnig und eine Zumutung.
    Hat jemand die Änderungen schon durch ob die mit den vorhergesagten übereinstimmen?

  10. #50
    Administrator
    Avatar von Mooff
    Registriert seit
    02.08.2002
    Ort
    Mooff VI
    Beiträge
    25.425
    Nick
    Mooffs
    neue Änderungen
    • Dolphin’s can now damage multiple targets per shot.
    • Century Bomber bomb damage radius reduced to 25 from 50.
    • Surgical Strike now strikes much faster, although no more
    precisely.
    • Surgical Strike damage reduced against Harvesters.
    • Time Bomb 1 damage reduced against Harvesters.
    Cryo Lebenspunkte Änderung wurde gestrichen
    • Bear ground speed reduced to 85 from 100. Bear water speed
    increased to 85 from 75. Bear health increased to 190(!) from 50.
    • Toxic Corrosion can only be used against friendly targets.
    • Magnetic Satellite now only affects units that are of roughly
    equivalent size / tech to its level. This means that a level 1 mag
    satellite will only pick up light vehicles (sickles, IFV’s,
    Tengu’s, etc); level two can pick up larger vehicles such as
    artillery, T2 ships, Harvesters, and Main Battle Tanks; level 3
    (or “Trip”, as his friends call him) can pick up any vehicles,
    even Apoc Tank’s and MCV’s.
    • Burst Drones (of the currently attached variety) are now
    directly targetable.
    • Yari Mini Sub Kamikaze attack damage reduced against Harvesters.
    • Tsunami tanks are now buildable from the Japanese Naval Yard.
    • Rocket Angels Paralysis Whip no longer works against air
    targets.
    • Shogun Battleship: Changed the Ramming Speed ability from a
    toggle to a location-targeted ability. Reduced duration of ramming
    speed to 5 seconds from 10. Ramming Battleships now have
    noticeable acceleration.
    • Final Squadron attack damage reduced against Harvesters.
    • Balloon Bomb damage halved. Balloon Bomb damage reduced against
    Harvesters.
    Das müssten die abgeänderten/ neuen Änderungen sein.

  11. #51
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
    Registriert seit
    05.11.2006
    Alter
    33
    Beiträge
    24.923
    Das mitm Bär ist wie gesagt total dumm in Sachen HP und Speed. Aber was soll das mit Toxic. Soll ich jetzt eigne Units damit absichtlich killen und in der Gegnermeute zur Explosion bringen? Das funzt doch eh net ...
    Und wieso halbieren sie den Schaden der Ballon Bomben wo sie erst die Anzahl hochnehmen weil die ja so schwach sind Oo

    The night is dark and full of terrors.

  12. #52
    Inaktiv länger Zeit
    Avatar von --Xenos--
    Registriert seit
    04.09.2007
    Alter
    25
    Beiträge
    1.064
    Kann mal jemand bitte die änderungen ins Deutsche überstezen. (auch die neuen)


    edit: Es klappt doch nicht wäre einer so freundlich die Änderrungen ins Deutsche zu Übersetzen.

  13. #53
    Administrator
    Avatar von Mooff
    Registriert seit
    02.08.2002
    Ort
    Mooff VI
    Beiträge
    25.425
    Nick
    Mooffs
    Zitat Zitat von dezi Beitrag anzeigen
    Und wieso halbieren sie den Schaden der Ballon Bomben wo sie erst die Anzahl hochnehmen weil die ja so schwach sind Oo
    kosmetische Änderung - ich habs aufgelistet weil der Schaden gegen Harvs reduziert wurde.

  14. #54
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
    Registriert seit
    05.11.2006
    Alter
    33
    Beiträge
    24.923
    Nervig wird auch das bei Japan alles noch schneller wird. Seien es Tengu oder die Chopper -_-

    The night is dark and full of terrors.

  15. #55
    UF Supporter
    Avatar von BseBear
    Registriert seit
    27.09.2003
    Ort
    Stuttgart
    Alter
    31
    Beiträge
    3.945
    Name
    Michael
    Nick
    bsebear
    Die Bäränderung is doch z.b. was gegen PK rush oder? So müssten die Bären mehr Schüsse aushalten können und könnten gegen die inf ws ausrichten.

    Magnetic Dingens is so auch ganz gut gefixt worden find ich. So kann der Sov wenigstens nimmer bei nem Anfangsrush das eingepackte MCV hochbeammen...

  16. #56
    Unteroffizier
    Avatar von Merilya
    Registriert seit
    15.04.2007
    Beiträge
    678
    Neue Maps in 1.03?

  17. #57
    Mac Moneysac
    Avatar von dezi
    Registriert seit
    05.11.2006
    Alter
    33
    Beiträge
    24.923
    Neue 2er und 4er? Dann brauch man im Tunier bald keine 4er mehr zulassen für Abwechslung, wäre was.

    The night is dark and full of terrors.

  18. #58
    Gefreiter

    Registriert seit
    12.04.2007
    Alter
    30
    Beiträge
    137
    Mooff du hast einen wichtigen Change übersehen, Burst dronen kosten werden nicht von 300 auf 150 gesenkt.

  19. #59
    Administrator
    Avatar von stefros
    Registriert seit
    28.07.2001
    Ort
    Hamburg
    Alter
    33
    Beiträge
    62.610
    Name
    Stefan
    Nick
    stefros1983
    Clans
    United-Forum
    NICHT? Die schweine!! xD
    Damit sind sie weiterhin immernoch völlig unbrauchbar...
    Uuuh Maps von Feasel, nice
    die von Greg Black kennt man ja, kann so und so sein, wir erinnern uns alle gerne an Blacks Big Battle
    Warum nennen seine Freunde ihn Trip?

  20. #60
    Arznei
    Avatar von Apothekenbier
    Registriert seit
    02.04.2007
    Ort
    Solingen
    Alter
    30
    Beiträge
    1.721
    Name
    Tobias
    Nick
    Apothekenbier
    Clans
    n!faculty
    wenn aber der unlocker netmehr geht, dann hat man so oder so nen problem was turnier angeht ohne replay-funktion

+ Antworten
Seite 3 von 9 ErsteErste 1234567 ... LetzteLetzte

Ähnliche Themen

  1. Cs Patch
    Von aaauhu14 im Forum *GAHQ*
    Antworten: 8
    Letzter Beitrag: 30.10.2001, 20:56
  2. Patch 1,3
    Von Knofi im Forum Shooter
    Antworten: 23
    Letzter Beitrag: 11.10.2001, 22:33
  3. NEUER PATCH SOLL HER
    Von x00000000x im Forum Alarmstufe Rot 2
    Antworten: 17
    Letzter Beitrag: 20.09.2001, 01:57
  4. Counter Strike Patch gesucht !!! bitte helft mir
    Von Warlogin im Forum Shooter
    Antworten: 7
    Letzter Beitrag: 04.08.2001, 01:49
  5. Wird mit dem nächsten Patch alles gut ?
    Von OLDI im Forum Dune Emperor
    Antworten: 0
    Letzter Beitrag: 02.08.2001, 02:11

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •